Nekad HaZe | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

HaZe

Medlem
Meddelanden
67
Trofépoäng
6
Vad är ditt discord namn? Ha33.

Vilken arbetsplats ansöker du till? Trygg-Hansa chef

Varför vill du bli Chef/VD? Eftersom det är ett roligt och enkelt jobb som jag tror att jag hade kunnat hantera

Vad rollspelar du som för tillfället? Krim för tillfället

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej aldrig spelar ba p avena

Hur kommer du att utveckla arbetet? Genom att expandera arbetet o få folk att rpa som Trygg-Hansa eftersom det är ett roligt enkelt och smidigt jobb jag kommer utveckla arbetet med att sätta upp mål för arbetarna och mig som tillexempel ett visst antal bilar ska försäkra inom en viss tid o klarar vi det så belönar jag dem och jag tror folk kommer jobba mer för att nå målet o kunna få belöningar det är hur jag hade utvecklat arbetet.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Eftersom jag hade kunnat utveckla arbetet på ett roligare sätt men även för att jag är mogen trevlig snäll o rolig och jag tycker att jag hade kunnat hantera denna roll men jag vill även ta nästa steget o försöka va boss vid ett ställe o Trygg-Hansa låter som ett roligt ställe att va boss på

Hur många bans har du? Cirka 5 men har nt varit bannad p länge

Dubz

Mod
Mod
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
51
Trofépoäng
8
Nekad, utveckla samtliga frågor!