Nekad HaZe | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HaZe

Medlem
Meddelanden
67
Trofépoäng
6
Vad är ditt discord namn? ha33.

Vilken arbetsplats ansöker du till? trygghansa

Varför vill du bli Chef/VD? Eftersom det hade varit kul att kunna jobba där + det är ett riktigt fint jobb att vara vd/chef på så därför vill jag bli chef.

Vad rollspelar du som för tillfället? Krim o medlem eftersom det är det som är roligast.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? nej aldrig därför vill jag testa o ta mitt första steg.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Genom att vara en bra chef så kommer jag att fixa så att vi som jobbar på trygghansa har ett mål som vi ska följa för att få det så likt irl som möjligt och för att få mina medarbetare att trivas där och vilja komma in på rp för att jobba på trygghansa samt arbeta för att sträva efter våra mål så snabbt som möjligt. Jag kommer även utveckla arbetet med att ta in mer personer så att det blir större och så att mer vill jobba där. Jag kan få in mer arbetare med att advertisa arbetet o få folk att utforska o säga vad jag borde förbättra samt jobba där.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Pga jag tror jag kan det mesta av arbetet eftersom det inte är så svårt arbete samt för att jag är mogen, trevlig och möter alla kunskaper perfekt. Men även för att jag kan få in mer arbetare i trygghansa

Hur många bans har du? ungefär 5 om inte lite mer men har inte varit bannad på länge eftersom att jag vet vad jag gör nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom