Nekad Harry26 | Temporär Ban Överklagan [Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Harry26

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Harry26

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243572437/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c7db4d5

Vad är din discord tagg? Ja heter nudlarfranikea men tror de e rätt

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Lemy

Bild på banmeddelande: *****.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Powegaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle åka upp för att parkeringshus med min stora bil därefter när jag kom upp råka jag liksom flyga upp där sen ner på marken då gick min bil sönder och det var ingen där så jag sa inte aj,ont,yr sen så börja jag laga min bil men då stog Lemy uppe på ett tak bredvid typ sen börja jag köra en liten bit sen fick jag ban Så gick de till 😁

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var typ lite felaktig men ändå inte för ingen var där men Lemy var där så nej inte så felaktig men lite ändå

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har aldrig haft en annan ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle kunna skita i att flyga upp där som en galning

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår de 😁

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,092
Trofépoäng
38
Halvt nekad. Bannen blir förkortad till 1 dag och jag måste be dig att läsa igenom reglerna en gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom