Intagen harrrrry | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harrrrry

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: harrrrry

Vad är ditt namn i verkligheten? harry

Ange ditt födelsedatum: 5 Maj 2008

Ange ditt Discordnamn: harrry.8

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en mogen och rolig kille som gillar rp och att hjälpa till me så mycket som möjligt

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5-10 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 8 dagar men känner att jag är i bra form att kunna hjälpa server mycket samt spelarna då jag spelat rätt mycket för tycker de är en grym server

Varför ansöker du som staff på Avena? för jag vill kunna hjälpa till så mycket som möjligt då jag själv märkt att de kan förekomma lalla eller annat och de är inte kul o se på denna server då jag tycker att den absolut inte förskännar de efter som de är en riktigt bra server och då kan jag underlätta server o alla andra staffs att ta fatt i problemen och lösa de

Vad är din uppgift som Staff? att få den bästa rpn servern kan uppnå och att hjälpa både andra staffs men såklart spelarna med och så reglerna följs mer noggrant och inte halvdant vilket jag kommer vara riktigt flitig på då jag kommer lägga mycket tid på o specca o vara aktiv i reports som fan, samt att hjälpa dem när saker går fel. Det innebär en balans mellan att vara aktiv, hantera konflikter på ett moget sätt och att vara ett stöd för nya spelare att komma in i RP ordningen på ett säkert sätt. Jag ser också rollen som en chans att skapa en bildlig trygghet och skapa en community där människor är säkra och glada att vara sig själva.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med mycket aktivitet i reports samt specca skottsenario för de är mycket dom kan gå fel där samt specca dom offentliga områdena som torget sjukan mm då de kan före komma mycket lall där vilket som inte är bra men kommer absolut försöka att förbättra om jag blir staff

Hur hanterar du stressiga situationer? jag är en kille som inte alls blir stressad lätt då jag är en riktigt lugn person som kan hantera flera saker samtidigt och endå arbeta flitigt då vilket som kommer vara riktigt bra för då kommer flera saker kunna bli klart snabbare

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Donation

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Senaste redigerad:

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Bumpa endast din ansökan varje 24h inget mer.

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Godkänd!