Nekad Hannes | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Hannes

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Hannes

Vad är ditt namn i verkligheten? hannes

Vad är ditt discord namn? hannes4852

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Jag är en driven och ambitiös person som alltid strävar efter att skapa bra relationer och bygga förtroende i de samhällen jag är en del av. Min karaktär, Hannes, är en ung man som har växt upp i en småstad men har dragits till storstadens möjligheter och utmaningar. Han är smart, social och har ett stort intresse för bilar och teknik, vilket ofta leder honom in i både legala och mindre legala affärer. Hannes söker ständigt nya äventyr, och hans bakgrund gör honom både respekterad och ibland fruktad i de kretsar han rör sig. Han är lojal mot sina vänner men tvekar inte att ta till drastiska åtgärder om någon hotar hans nära relationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är trevlig och snäll mot alla. Jag är en rättvis person och jag gillar bra RP scener och när de görs rätt. Personligen är jag väldigt bra på att komma på egna RP scener.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När kanske medvetet måste förlora för att få en bra RP scen, t.ex. en scen med poliserna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Jag har läst in mig speciellt bra på kriminella reglerna eftersom det varier från server till server.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är skärpt.

Top Bottom