Nekad Hampus | Medlemskap ansökning [ralleballe_1]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampus

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Hampus

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Lind

Vad är ditt discord namn? m4a1testamig

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2013

Berätta om din karaktär. Daniel Andersson har haft en dålig upp växt där han började med droger. Sen när han var 14 år gammal så blev han tvungen av kriminella att göra doms saker annars dödar dom honom. Han gjorde doms saker och tyckte de va spännande så han fråga dom om han fick vara med dom. Sen fick han de sen slutade han med de. Sen blev hans framtidsplaner att bli bil säljare och laga bilar. Han var ganska ledsen ibland för han hade blivit mobbad i skolan.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Daniel var bra på att bygga saker och köra fotboll för han hade gått i fotboll i 4 år. och han är typ jämt glad.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han blir lätt arg på folk han kan bli arg på att dom säger något som han inte tycker om. sen så vill han vara kriminell. Och han vill börja råna butiker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att försöka få så bra rp som de bara går och jag kommer rp bra på allt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har tidigare enfaranheter inom RP. jag har spelat på unive och bygden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? innebär att du som spelare ibland bör agera på ett sätt som gynnar berättelsen och de andra spelarnas upplevelse även om det innebär att din karaktär förlorar, lider, eller inte får sin vilja igenom.

Vad är suntförnuft för dig? för mig handlar suntförnuft om att spela sin rollspelskaraktär på ett logiskt, trovärdigt och realistiskt sätt där du utgår från vad som skulle vara rimligt utifrån världen situationen och karaktären snarare än att försöka tänja på gränserna för att vinna eller få ett övertag.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är att du slår folk utan anledning eller dödar dom. Och RDM är randomdheffmatch de är att om du åker bil så kör du på någon från ingen stans de är RDM.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

N1lsson

Servervakt Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
73
Trofépoäng
6
Läser!

N1lsson

Servervakt Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
73
Trofépoäng
6
Godkänd vidare till muntlig, du har 48h på dig. Lycka till!

ralleballe_1

Välkänd Medlem
Meddelanden
266
Trofépoäng
18
Nekad efter muntlig intervju vänligen ansök igen!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom