Nekad Hakora.1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [adde]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hakora.1

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Hakora.1

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? ominalje

Ange ditt födelsedatum 30 Oktober 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill kolla ansökningar så vill jag ta intervjuer och försöka få in mer spelare in till server och sånt för jag vill göra allt för denna server så den ska bli bra som möjligt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för jag är en väldigt snabb person att kolla ansökningar och sånt och jag är en väldigt hård person för jag är en väldigt omtänksam person också sen så är jag en väldigt bra person att prata med folk som jag inte känner för jag är en person som kan prata om vad som helst och sen så om nån har nå frågor till mig eller något så kommer jag svara på de direkt och sen så kommer jag vara hur snäll som helst som jag pratar med och som jag tar intervjuer med

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta personer som man själv vill bli bemött speccielt om man e medlem ansavrig och där är de extremt viktigt att bemöta folk som man själv vill bli bemött och då får man tänka exakt så när man är medlemskaps ansvarig också för de är exakt lika dant och sen så ska man tänka på vad man säger och vad man gör för man kan inte säga vad man vill eller något för de är extremt viktigt att folk ska tycka om en så dom inte tycker illa om en och sånt.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? jag kommer påverka de på ett väldigt bra sätt för jag kommer göra allt frö denna server för att få in mer spelare och sen så kommer jag göra så fler kommer stanna inne på denna server och sen så kommer jag göra så jag hinner läsa intervjuer och ta muntliga med dom så mycke som jag bara hinner för jag jobbar och sånt väldigt mycke och sånt så jag kommer göra allt för denna server

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? att man är en väldigt aktiv person som kollar ansökningar som dom gör och sen en aktiv person som tar intervjuer och allt sånt för de är väldigt viktigt att de är en aktiv person som kollar ansökningar och sånt sen så ska man ta intervjuer med folk sen så är de väldigt viktigt att när dom är vidare till muntlig intervju att man gör de på forumet så alla vet att dom är de och sen om dom blir godkännd så är de väldigt viktigt att man gör samma sak där igen

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? man ska kolla ansökningar och man ska ta intervjuer med folk sen så är de inte så mycke mer för de är bara de en medlemskap ansvarig gör för man gör inte så mycke mer.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Jag brukar gå in efter skolan runt kl 15 sen spelar jag väl tills jag går och lägger mig vilket är runt 23:30 tar såklart pauser och sånt mellan och om jag har träning också. men på helger är jag nästan alltid ledig och får spela hur länge jag vill och ibland har jag mattch på helgen men det är bara runt 3 timmars bortgång då

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja jag är en väldigt aktiv person som gillar fivem och rpa har erfarenhet inom detta och skulle gärna vilja bli en del av att vara med i medlemskaps ansvarig teamet

.adde_

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
135
Trofépoäng
18
Din Medlemskaps Ansvarig ansökan har nekats.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom