Intagen Guggovic | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guggovic

Medlem
Meddelanden
66
Trofépoäng
6
Användarnamn: Guggovic

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Ange ditt födelsedatum: 9 Januari 2008

Ange ditt Discordnamn: Guggovic

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en aktiv person som gillar att ta ansvar och jag är snäll och rolig och jag är även väldigt pratglad. Sen Har jag också mycket fritid och på fritiden brukar jag gymma och spela.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5h

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Varit medlem i några timmar men jag har varit medlem tidigare när det var valon RP och då var jag mod

Varför ansöker du som staff på Avena? just jag ska vara staff för att jag kan mycket inom staff yrket samt jag varit på unive länge men även andra servrar, Jag har varit staff på typ 2 olika och nu denna servern samt jag har varit en bra staff på de och gjort mycket staff jobb. Jag kan mycket inom staff yrket vilket är väldigt bra om man är staff. Jag är aktiv väldigt ofta och har hög rp nivå. Jag är även väldigt aktiv och jag har mycket tid framför mig jag kan sitta och göra staff arbete i flera timmar liksom för jag tycker de är så kul och jag känner verkligen att staff arbetet är för mig

Vad är din uppgift som Staff? Att banna folk som inte kan bete sig och se till så att Avena som server växer och att det inte blir en lallig server. Samt att det blir seriös rp och seriösa scenarion och att inte regelbrott förekommer. Även att Hjälpa folk som behöver hjälp på servern och att kunna vägleda dem till att också göra rätt och trivas på servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Bra rp och mycket speccande men även att jag kommer våga ta åtgärder samt göra det jag kan för att stoppa regelbrotten

Hur hanterar du stressiga situationer? Bra

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Donation

Ansvarsområde 2: RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom