Intervju gugge | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

gugge

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: gugge

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf

Vad är ditt discord namn? gugge#7773

Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2008

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Gustaf Paulsson jag har en kriminell data i bakgrunden jag har inget jobb är arbetslös för tillfället.Jag är 24 år och fyller år i augusti. Jag är en glad typ av mig rätt så positiv jag har ett stort intresse av bilar och motorer men tycker om att få lite extra adrenalin om du förstår jag gillar när det blir spännande och när man måste kämpa lite för att nå sitt mål . Karaktärsdrag (personlighetsdrag)? Gustaf är en karaktär som är en glad typ. Han är rätt så positiv han har ett stort intresse av bilar och motorer men tycker om att få lite extra adrenalin.han kan bli väldigt hätsig och han har en stor vinnarskalle vinner han inte ett race så ska man hälst inte prata med han eller om det Karaktärsbakgrund? Han har växt upp en bil, kört väldigt mycket bil igenom sina tider och han har inte varit den som är laglig han har en tendens att trycka för mycket på sin gas pedal och det är därför han kör runder i snabba bilar som han oftast brukar köra med i street race med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra social RP och mycket Street evenemang ifall jag får så man kan bygga upp Community där man samlas för att köra race och kanske bli jagad av polisen eller att man bara står och pratar med dem och gör ett roligt scenario där man har social Rp. Eller bara att ha ett car meet där alla träffas och har det kul tillsammans för att bidra med rolig RP Tidigare erfarenheter inom RP? Jag har väldigt mycket erfarenheter genom social RP typ som att göra deals med andra gäng ifall man vill ha alliance eller typ vapenvila eller att man har fester med sin MC Klubb och andra klubbar. Det som är bra med mig är för jag kommer bidra med mycket social RP på denna servern och jag vill ge fullt ut på denna server för jag tror på den verkligen och ifall jag får vill jag gärna kunna styra upp street race car meets som kommer bidra med social RP vilket jag gillar mest

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska spela för sin egen vinning utan respektera andra och göra det roligt för båda parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp, Copbait Det är när man medvetet vill få polisen att jaga efter dem eller få deras uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp väldigt mycket har alldeles för mycket timmar för mitt eget bästa

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nepp

skizo

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Top Bottom