Godkänd gronsaker | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

gronsaker

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: gronsaker

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? gronsaker

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter ezel hamod han är uppväxt i kriminallitet han har testat allt möjigt som barn och växte upp i en stökig bakgrund. Ezel är 34 år gammal och var med i ett nätverk som heter Morello som är bland dem största nätverken i världen. Ezel har alltid bryt sig om sina närmsta och aldrig backat en strid. Ezel har bra tillgång till vapen men gillar sälan att använda dem han tycker mest om att sälja vidare vapen och fokusera på feta importer hans favoritt bil är en BMW som går i 300 med anorlunda avgassystem.Och idag vill han jobba som polis men väntar på besked hos Unive att jobba som polis. Idag är ezel en duktig människa och har lämnat allt kiminellt bakom säg.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär rolig, tjock, snäll, unik,erfaren inom rollspel och är väldigt aktiv

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär dålig på springa har diabetes svag. dåligt temprament

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer göra servrens RP så bra jag kan och rapportera felen jag hittar tex vdm på piren så är det bara att slänga iväg en /report. Jag kommer bidra med många bra scenarion och sprida mycket glädje. Jag blev felaktigt bannad enligt mig så mina roller drogs så jag känner riktigt många. Jag har varit medlem här tidigare var även servervakt och rollspela kriminell dem flesta på servern vet vem jag är och jag vet vem dom är.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? som fan spelade på unive i 2,5 år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag it ska vinna ett scenario varenda gång utan låta andra vinna också . Sen att båda ska tycka det är roligt att spela. Tex jag blev sist bannad för jag blev less för det var skit tråkigt bara kul för dem för dem tog mitt vapen och sen sköt mig inget vidare sceanrio alls. men det har inget med detta att göra känner jag.

Vad är suntförnuft för dig? Att alltid tänka "skulle jag gjort detta i verkligheten". Att man alltid ska ha det i baktanke. Men det innebär att man ska spela efter suntförnuft, att ha ett suntförnuft tänka logiskt om man skulle gjort detta i verkligheten.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm=dödar utan anledning Vdm= anvädner sitt fordon som ett vapen fear rp= kaxig när man har vapen riktat mot sig

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Top Bottom