Godkänd Greger | Temporär Ban Överklagan [xyz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Greger

Medlem
Meddelanden
28
Trofépoäng
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198888301883/

Ditt Hex-ID eller BanID: 11000013750b53b

Vad är din discord tagg? x64xw

Vem var det som bannade dig? Lulle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-05 135350.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? För att jag skrev "Idiot!" i ooc efter han typ dva min bil när jag bara lyssnade på min musik o chillade.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag åkte runt med min hoj o lyssnade på musik o chillade sedan dva en staff min hoj och då hittar jag en vit bmw o lyssnade på musik i den och åkte in på Sc o skulle titta om ngt kunde laga min bil o sedan vart han sur och skrev att jag skulle bete mig fast jag inte hade begått något regelbrott på servern och då valde jag att skämta o skriva "idiot!" till han.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Felaktig pga att jag inte begick ngt regelbrott som fans innan jag skrev idiot och jag vet inte om man är en kababel staff om man inte kan ta ett litet "idiot" i en ooc chatt på lall.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Jag har varit bannad mångas gånger och lärt mig av dem.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Inte skrivit "idiot" på lall

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom