Nekad Greger | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Greger

Medlem
Meddelanden
28
Trofépoäng
3
Användarnamn: Greger

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198888301883/c

Ditt Hex-ID: steam:11000013750b53b

Vad är din discord tagg? x64xw

Vart är du bannad? Discord

Vem var det som bannade dig? Novuz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-14 234203.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lallade med några och skrev om dom ville ha import på AvenaRP och då skrev jag "vill du ha en import?" och sedan lallade jag att jag skulle ha irl pengar för dem med sedan skrev jag att jag ville ha ig saker.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå till en annan server pga av att jag tyckte att avenaRP blev lite tråkig pga att det inte va några personer online så då ville jag lalla lite med personer. Då skrev jag som sagt att jag såld import och sedan skojade jag me dem och skrev att jag ville ha irl pengar och då skrev jag sedan att jag lallade och skrev att jag ville ha saker ingame och sånt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va varken fel eller inte pga av att jag skrev "vill ha pengar irl" på skoj men det vart inte bra pga avtt dem inte tog et på skoj

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad många gånger men fåt unban lika snabbt. Blev bannad pga av att jag spammade i reports för att jag vart vdmad och då startade novuz ett samtal och sa att jag skulle sluta och om jag hade kul och sedan vart jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lallat med dem och inte bytt server

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, hoppas verkligen jag hade kunnat på unban för detta är den bästa Fivem serven jag har spelat på :D

Novuz

Ägare
Forumpersonal
Ägare
Meddelanden
957
Trofépoäng
37
Dina montage som du har laddat upp talar för sig själva. Det framgår tydligt att ditt fokus inte ligger på rollspelande, utan snarare på att skjuta. Din insats bidrar därför inte till något rollspelande överhuvudtaget, de är är inget som gynnar oss direkt här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom