- Meddelanden
- 8
- Trofépoäng
- 3
Användarnamn: Greekmercs
Vilken arbetsplats ansöker du till? Makia Advokatbyrå
Varför vill du bli Chef/VD? Tror jag skulle klara av yrket galant som VD inom brott och straff. Kan en del inom rättsväsendet.
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej
Hur kommer du att utveckla arbetet? Mitt mål som advokat / VD vill jag vara en hjälpande hand att bidra till ett bättre samhälle och bättre RP.
Det vill säga att kunna hjälpa till i alla brottsmål.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej Men vart på några Whitelist servrar förut
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Tror min erfarenhet i riktiga livet som chef och arbetsledare förhoppningsvis kommer passa er server. 30+ gubbe med för mycket fritid. Vart på några whitelist servrar tidigare som saknat detta yrke helt och hållet.
Hur många bans har du? 1. 24 timmars ban
Vilken arbetsplats ansöker du till? Makia Advokatbyrå
Varför vill du bli Chef/VD? Tror jag skulle klara av yrket galant som VD inom brott och straff. Kan en del inom rättsväsendet.
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej
Hur kommer du att utveckla arbetet? Mitt mål som advokat / VD vill jag vara en hjälpande hand att bidra till ett bättre samhälle och bättre RP.
Det vill säga att kunna hjälpa till i alla brottsmål.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej Men vart på några Whitelist servrar förut
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Tror min erfarenhet i riktiga livet som chef och arbetsledare förhoppningsvis kommer passa er server. 30+ gubbe med för mycket fritid. Vart på några whitelist servrar tidigare som saknat detta yrke helt och hållet.
Hur många bans har du? 1. 24 timmars ban