Godkänd gräddtuttarna | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

gräddtuttarna

Ny Medlem
Meddelanden
20
Trofépoäng
1
Användarnamn: gräddtuttarna

Vad är ditt namn i verkligheten? Jon

Vad är ditt discord namn? CrossJon11

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2000

Berätta om din karaktär. mitt namn e ahmed karlsson. min mamma blev dödad när jag va 10år och min pappa va alkoholist men när mamma hade dött tog pappa ut all ilska på mig. men en dag kom pappa hem o han gick till mitt rum för att slå mig men jag va för bered med en kniv så när han kom in så död honom. efter sprang jag till min mormor. jag har varit bil intresserad sen jag va liten o när jag blev 18 fick jag min första bil av min farmor. jag blev jätte glad åkte runt hela tiden med mina kompisar o min farmor. min karaktär är en kille som har varit om mycket men är väldig beskyddande mot vänner o familj o mina framtidsplaner e att få en familj o skydda mina nära o kära.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär beskyddande tacksam pratglad.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär sover aldrig, rädd ofta, lite för beskyddande

Vad kan du bidra med till serverns RP? en kille som älskar bilar o är rädd om mina vänner o familj

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har testat på unive och förorten men jag tycker inte att dom va så bra men Avena e min favorit

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? skyddad dom om något händer (asså sammarbete)

Vad är suntförnuft för dig? När du spelar rp försök att hålla dig till vad som är rimligt och trovärdigt i situationen. undvik att göra saker som känns orealistiska eller osannolika.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm,rdm,suntförnuft

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

gurk

Medlem
Meddelanden
28
Trofépoäng
1
Varför har du gjort en till ansökan när du är godkänd på din första som du gjorde igår?

Nasse

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
605
Trofépoäng
18
Ta din intervju då du redan har gått vidare

sjödin

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
309
Trofépoäng
18
Din medlemskaps ansökan har blivit godkänd efter muntligt. Välkommen till Avena!
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Top Bottom