Nekad gräddtuttarna | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gräddtuttarna

Ny Medlem
Meddelanden
20
Trofépoäng
1
Användarnamn: gräddtuttarna

Vad är ditt namn i verkligheten? Jon

Vad heter du på discord? CrossJon1214

Ange ditt födelsedatum 5 Mars 2011

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag ville hjälpa till o få nya medlemmar till servern o ta intervju o va snäll mot dom o lär dom reglerna varför inte testa vara medlemskap ansvarig för servern

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? tycker de e kul o hjälpa andra o ta intervjus. jag är aktiv jätte ofta, och är trevlig mot alla

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? att vara alltid trevlig va positiv ha respekt för dom lära dom regler om dom kan inte

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Jag vill verkligen kunna påverka vad som ligger till grund för besluten. Det är viktigt att vi tar in personer som svarar genomtänkt på frågor, visar att de förstår reglerna och agerar på ett rimligt sätt. Att ge någon en plats som medlem ska aldrig baseras på medlidande eller personliga känslor. Fokus ska alltid ligga på hur personen svarar och agerar – inte på deras röst, bakgrund eller andra yttre faktorer. Jag väljer att ta med dem som har koll på alla grundläggande regler, likt det man behöver kunna om man planerar att studera på universitetet.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? bra rp lyssna på regler inget Racism man ska inte va medlem aktiv på en annan server

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? jag ska ta intervju samt ansökan

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? aktiv varje dag 4-9 timmar om dagen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag e trevlig mot alla!

Ghost.1

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
210
Trofépoäng
18
++++rep snäll hjälper mycket och snabb i pm

Drelow

Ny Medlem
Meddelanden