Intervju GNJah | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

GNJah

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: GNJah

Vad är ditt namn i verkligheten? Sami

Vad är ditt discord namn? void

Vad är ditt födelsedatum? 16 December 1996

Berätta om din karaktär. Samuel Bolt, uppväxt på landet i ett lugnt område med hårt arbete. Hans intressen är fordon, umgänge och att lära sig nya saker. Just nu försöker han hitta sin plats i världen, har dykt ner i jobbet som DHL chaufför. Framtiden just nu är lite oklar, han har haft väldigt liten kontakt med den kriminella världen men ett intresse finns. Just nu så håller han sig laglydig och vill mest njuta av sin frihet att gå, göra och träffa vem han vill. Framtidsplaner i skrivande stund är att skaffa ett boende, så långa arbetstimmar med lite nöje. Förhoppningsvis hitta en grupp människor man kan hänga med.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Hjälpsam, trevlig och arbetar hårt.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär För lätt att lita på folk, svårt att bli nöjd och kan uppfattas som dryg/smartass.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Förhoppningsvis bra scenarion, men även försöka fixa en kontakt mellan andra invånare så att gemenskapen kan utökas.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har varit med i ett MC-gäng på en amerikansk server i ett par månader, men även en del strötimmar på andra servers, men totalt ca 500h.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inte vara självisk. Det som du drabbas för kommer inte alltid gå din väg. Du ska alltid räkna med och godta eventuella risker som kommer med vad du gör, you win some, you lose some.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är det som är uppenbart. Är du skadad, bete dig som det. Känslor osv bör tillämpas så att det känns verkligt.
Gör inte saker som du inte hade gjort vardagligen annars, helt enkelt. T.ex. kör inte utan bälte och förvänta dig att det inte gör ont vid en krock.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR, RDM, Metagaming för att nämna de jag tycker är mest destruktiva i ett RP sammanhang. Alla andra regler är sjävklart också lika viktiga.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det kan verka som att min karaktär är lite planlös, men jag arbetar ständigt med character progression. Det viktigaste för mig är att hitta en grupp folk som jag kan vibea med och som är hyfsat seriösa så att man kan ha en jävla massa roliga stunder. Kan eventuellt ge en starkare grund för min karaktär vid förfrågan, tog det mest i stora drag just nu då det känns som att det kommer upp vid muntlig intervju.

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Läser

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Top Bottom