Godkänd Ghost.1 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Ghost.1

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
210
Trofépoäng
18
Användarnamn: Ghost.1

Ditt namn: Arkeljo

Ange ditt födelsedatum: 28 Maj 2012

Ditt Discordnamn: ghost.g1

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: jag aktiv när jag kan men snart är det sommarlov och jag kommer kuna vara aktiv mycket
alltså 4-8 kan jag och lite mer

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 9 månader har jag spelat och sen lämmla jag och kom tillbaka så typ 4 vecka men man kan säga att jag har varit här 9 månader men ja 4 vecka

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Vet inte Men ni kan kolla upp det

Varför ansöker du som servervakt på Avena? jag har ansökt som helper men jag tror ni tar inte in mer så jag vill testa vara servervakt och ksk bli en helper men jag vi också hälpa er och servern så ingen gör fel eller lallar runt jag vill bara hjälpa och ha det roligt i servern.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: som håller ordning på servern kolla om nån gör fel och jag tror servern kan typ sv ban så om nån gör nåt fel alltså riktig fel så är det en sv ban eller en kick alltså varning så dom ska hålla koll på servern och säg till att dom måste hoppa supp och sånt

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill hjälpa er och ha det roligt och ha det roligt och dom som inte beter sig för man vill inte ha nån som bara lallar runt och vill bara göra inget jag vill göra roliga saker som server vakt och bara hjälpa till och om man kan svara på reports då gör jag det

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Som en servervakt kommer jag inte abuse det jag vill ha det roligt och kul inte abuse för då är det inte roligt för dom andra.

kuzman

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
godkänd skriftligt du är vidare till muntlig

User222

Helper