Nekad Gahbafitta163 | Temporär Ban Överklagan [Eliazzz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Gahbafitta163

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/GLEJ/

Ditt Hex-ID eller BanID: 11000013874b8af

Vad är din discord tagg? 1bosanac

Vem var det som bannade dig? Eliaz

Bild på banmeddelande: avena.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Eftersom att jag skjöt någon i huvudet som polis som hade ett vapen.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Det som hände var att jag och min kollega var ute och patrullera tills vi såg ett massvis personer i ett gänghus därav vi ser att de mesta är beväpna och då vi kommer fram till att vi skjuter dem i huvudet, vi visste inte att man ej fick göra det och att det räknades som rdm och sunt förnuft men vi tänkte över nödvärn eftersom att det står i polisens grej att nödvärn är om någon har framme ett vapen har man rätt att skjuta personen men det hade man tydligen inte och jag gjorde fel.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Nej, jag gjorde fel och jag hade haft bättre koll på reglerna jag har läst igenom reglerna en gång till för att vara säker på att jag kan allting, jag vill tillägga att jag är ny till spelet och inte kan allting. Jag gjorde fel eftersom det var rdm och inte reallistiskt och att jag hade kunnat vara mer social med personen.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Blev bannad en gång tidigare men den var felaktig och fick unban.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda genom att larma mina kollegor för att kunna omringa gänghuset för att sedan rikta våra vapen och försöka gripa de på ett socialt sätt istället.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,830
Trofépoäng
38