Nekad Gabbish | Medlemskap ansökning (Ronnybonny)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabbish

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Gabbish

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabbe

Vad är ditt discord namn? Gabbish

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Michelle Carlman. Michelle föddes den 26 Oktober 1996 på på falusjukhus. i dalarna falun, hon var lång och smal,
hons pappa heter Anders, och hons mamma heter Alexandra, hons föräldrar var snälla mot Michelle och gjorde aldrig något illa mot honom. När hon var liten så gillade hon lastbilar osv. och hon var bortskämd.
Hons pappa var chef på Biltema i Borlänge.
Hon gillade sin pappa och hons mamma när hon vart äldre. En dag efter skolan när Michelle hade klarat av Högskolan Michelle var ganska så Stolt över sig själv. Och Michelle Gillade inte plugga så mycket fast Hon försökte alltid sitt bästa.

Michelle är en person som gillar vara snäll Hon blir nästan aldrig arg Hon vill börja jobba på bennys, och vill skaffa en audi rs7a som Hon vill köra runt i lagligt och Michelle gillar inte olagliga folk fast Hon har ändå vänner som är olagliga fast Hon vill ha fler vänner.
Efter skolavslutningen så kom Hons pappa och hämtade upp Michelle i en helt ny bil, och när Hon gick till bilen och satt sig så sa Hons pappa det är din bil Michelle blev riktigt glad. en ny bil efter slutat Högskolan tänkte Hon mycket på. Detta tyckte Michelle va jätte coolt,
så Hons pappa åkte till Hons jobb för Hon sa att Michelle skulle få en liten present för att hon va så bra på sitt prov. Ner dem kom fram så låste pappa bilen och tig Michelle i handen och sa,
¨nu ska du få en fin present av pappsen för du har varit så duktig¨. Så när dem kom fram till den stora dörren så höll pappa upp den åt mig så att jag kunde gå in. Då tog pappa min hand igen och satte den framför mina ögon och sa
¨du får inte kolla till jag säjer att du får de¨. Så Michelle gjorde som pappa sa då och blundade samt hade handen för ansiktet, så pappa tog mig till sitt skrivbord som var ganka högt så Hon satte mig i sin datastol för att jag skulle
komma upp mer, så att jag såg. Efter att tag kommer pappa in i rummet med en sak som jag aldrig sätt förut.

Det var en leksagtbil som hon skulle ge till mig, en sag jag la märke till va att jag kännde igen den det va exakt samma bil
som pappa hade kört hit med fast in mini vertion. Det va den bästa prisentenjag hade fott i hela mitt liv den var så cool, jag lekte med den i flera år i sträck men när jag blev 11 år gammel hade jag en hel samling av dem
en gammal Ferrari model som kassas Ferrari 250 och en korvett som jag älskade som hette 1985 Chevroet Corvette C4 som var så cool, jag älskade dem somsagt för dem va så coola och två av mina favotiter <3.

Men jag hade även massor andra modeller. Skolan var inte så svåt för Michelle allt bara typ rullade på. på Michelle skola hade hon en sorts lärare som kunde kolla på framtida jobb osv, så klart skulle Michelle dit,
och de är klart attt hon frågade om hur man blev bilförsäljare som hons pappa hade varit. Michelle ville såklart följa sin pappas spår så Hon frågade om hur man blev bilförsäljare, hon sa att man inte behövde vara så bra på något
spesefikt ämne, man behövde bara ta imot kunden på ett trevligt sätt och pisitiv och glad och såklart hungrig efter säljare. Så när Michelle hade gott ut nian och skulle börja på jymnasium så gick hon till ett som heter
Njudungsgymnasiet i Vetlanda några mil söder om Eksjö och där gick hon programet administrationsprogrammet med inriktning Handel, som man begöver gå för att bli bilförsäljare. Det var tuft för Michelle att ta sig igenom
gymnasiet. Det var många svåra beslut hon var tvungen att ta, hon var tvungen att säja hejdå till sin bästa kompis som skulle gå på ett annat gymnasium i Stockholm, som Frannk var väldigt sårad av.

Men hon stog upp för sig skälv och slutade lipa för hon behövde göra klart med sitt eget gymnasium. Efter 3 år i gymnasiet så tog hon studenten, hon var så lycklig den stunden hon fick en röd cyckel som hon nuvarade cyklar på hela tiden.
Och nu bara lever hon livet och bara ljuter, hons drömjobb är fortfarande bilförsäljare och hon kommer försöka göra den drömmen verklig.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär glad, snäll, omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär ibland negativ, aggresion problem, fattig

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp spelande socialt och pratglad samt en unik karaktär

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på sweden roleplay, unive, swedish knight, sen en massa andra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ett scenario ska både va roligt oavsett om jag vinner elr förlorar och inte gå till support så fort jag förlorar osv

Vad är suntförnuft för dig? grunden bakom alla regler man ska spela som de vore i verkligheten och inte göra saker som buggar osv

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm dödar någon utan en anledning, vdm använder ett fordon som ett vapen, copbaiting försöker få polisens uppmärksamhet genom å trigga dom osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439
Trofépoäng
18
Vidare till muntilg intervju, 48 timmar på dig