Godkänd Fotboll_nbr1 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Fotboll_nbr1

Medlem
Meddelanden
26
Trofépoäng
3
Användarnamn: Fotboll_nbr1

Vad är ditt discord namn? Fotboll_nbr1

Vilken arbetsplats ansöker du till? securitas

Varför vill du bli Chef/VD? För att jag ut och vänta staden polisen är ganska full men Securitas det är helt tomt och ingen har känslor för Securitas. Jag fick faktiskt mina känslor för Securitas och hoppas att jag kan bli Securitas. Det var varit jätteroligt att ha Securitas testa på nya jobb så jag vill jättegärna vara Securitas så jag kan också utforska Securitas och jättegärna rädda staden så jag vill bara hjälpa staden så mycket går och jag vill inte ha de här kriminella i staden. Jag vill bara få bort dem för att hjälpa staden så mycket det går och få barn och sina polare eller kusiner eller sekter eller vem de vill leka är du hänga med så får de göra dig frid utan att bli skjuten i huvudet utan att beskjuten när man spelar fotboll med sina polare så jag vill bara göra dem så trycker det går

Vad rollspelar du som för tillfället? inget

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? ja jag har varit securitas chef och polis chef och sjukvårds chef i annan stad

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla arbetet stort jag kommer ta så många intervjuer till bara går med folk jag är rädda staden jag är rädda alla de som är kriminella för dem jag vill inte att de ska vara kriminella det är bara jättedåligt jag vill inte det jag tycker det var jättesynd för jag vill vara utveckla vet jag det så bra det går så folk kan ju gå ut med sina vänner eller kusiner eller släkt eller familjen så de inte behöver känna sig rädda så få bort där och säkra staden så mycket det bara går. Jag vet att han kommer säkert känna sig tuffa mot oss men det skiter jag fullständigt bara de får ha direkt och städa då är jag glad det är mitt enda ändamål i Securitas

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? ja men jag slutade där för avena roplay är bäst

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att jag är bra chef om folk är mycket mot mig och sånt då kommer jag så klart man inte muckas tillbaka. Jag kommer försöka lära dem men jag ska inte göra match jag bara hjälpa dem så mycket det bara går jag kommer ha regler att man inte ska lalla Securitas jag kommer ha olika regler vilka som vill de få joina göra intervju och de får vara medlemmar och annars får de inte tyvärr inte vara i Securitas men de får absolut komma tillbaka nån annan dag när de har medborgarskap. Jag är bra som chef hjälper till jag är vaken hela tiden

Hur många bans har du? 0 tror jag

Top Bottom