Godkänd fille.bille2004 | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fille.bille2004

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: fille.bille2004

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Svensson

Vad är ditt discord namn? fille.bille

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min Karaktär kommer heta Frank Wagner och Frank ha väl inte haft en topper upp växt om nan säger så han har fått flyta runt ganska mycket ända sen han va 6 år gammal och Frank ha väl inte hamlat på dom bästa sidorna han ha hålit på med kriminalitet och sport samtidig och när Farnk var 17 år då fick han äntligen flyta hem till sin pappa igen efter fyra olika familjehem o ett lvu hem men när han kom hem till pappa så började han o sköta sig igen och nu är Frank 20 år gammal och det Frank gilla att bo hos sin far det är för han får göra nästa vad som hälst förutom duma saker och han håller på med två sporte o de är innebandy och fotboll men Frank gillar att var med vänner och sin flickvän me på helgerna och på loven och han gillar att sitta o skriva musik me speciellt rap och Frank är väldigt noggrann när han jobba och han gilla att meka med bilar och moppar o crossar och så och Frank småsyskon är glad för att han bo hemma igen för är dom lessna så kommer dom till mig så hjälper jag dem och Frank tränna fyra gånger i veckan och gå fotfarnde på gymmnasiet men han gå bara näst sista året nu eftersom han ska gå fyra år på den skolan och sen ska han söka jobb efter skolan till ett vanligt och sen ett deltidbrandman jobb som hans egna far Frank har börjat komma in i de rätta spåreet nu o så. Och han är intresserad av att bli brandman oxo men han har många drömma. Och frank har alltid varit rädd för att dö men han har inte så många svagheter han är ganska mordig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är att göra så det blir roliga scenarios och att det blir kul på serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är väl typ att din karaktär bara vill vinna i alla scenarios som finns för man har inte sunt förnuft om det då men jag skulle säga att det är mest dom kriminella som försöker med detta.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? metageming- inne bär att du ta info utanför spelet exempel viss discord och du säger kom torget håller på bli kidnappad. 2. FEARRP betyder att du måste väna om ditt liv. 3. NLR. det inne bär om jag skulle bli av rättad och få hjälp på sjukhuset så ska jag inte minnas vem det var om inte någon återberätta för mig vad som hände.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det har jag inte att ni får har en fin kväll.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom