Nekad Ferdinand1337 | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ferdinand1337

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? John Broman

Ange ditt födelsedatum: 12 Februari 2011

Ange ditt Discordnamn: Ferdinand

Berätta kortfattat om dig själv: Hej jag heter john jag går på fotboll och innebandy. jag gillar att spela olika spel och ett är fiveM. jag gillar att va olika karktärer på olika servrar exempel på gammla vatoin va jag polis och unive va jag erfaren på meko men nu är jag krim på avena och sugen på staff.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? jag kommer va online varje dag men vissa kommer jag bara va inne 1 timme för jag har fotbolls läger en del av sommaren

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Tror typ 4 eller 3 månad har inte riktigt kåll

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff på Avena för att jag gillar servern och vill hjälpa till. Jag tycker det är kul att vara aktiv, hjälpa andra och se till att alla har det bra. Det känns som ett bra sätt att bidra till servern och lära mig mer samtidigt.

Vad är din uppgift som Staff? Att hjläpa dom som behöver hjälp

Vad kommer du att bidra med som Staff? Hårde men snäll i support och vara sariös jag ska jö mitt besta att hjälpa folk i både RP och i soppart

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar ett djupt andetag, behåller lugnet och fokuserar på en sak i taget. Jag försöker se lösningar istället för problem, och om det behövs, ber jag om hjälp för att lösa det snabbare.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? RP, Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? servervakt och medlems ansvarig helst för jag är inte bra på det området

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Nekad.