Inaktuell femtorn | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

femtorn

Ny Medlem
Meddelanden
21
Trofépoäng
1
Användarnamn: femtorn

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ange ditt födelsedatum: 31 Augusti 2009

Ange ditt Discordnamn: Femtorn

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är ung men smart tänker alltid på andra sidan inte bara mig själv och är fair vilket menas att jag är ärlig inte snäll inte otrevlig

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? fredag till söndag men alla lov kan jag vara inne varje dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? sedan den förste mars

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag söker till staff på avena för att jag tror att det skulle kunna hålla mig sysselsatt och att jag känner att jag skulle kunna bidra till att rp:en på avena skulle bli mycket bättre och roligare

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att kolla på till exempel olika scenarion och se ifall någon gör ett fel i deras rp och att säga till dem vad de igentligen ska göra ifall det är en väldigt liten sak men ifall det är ett större problem som till exempel rdm eller fearrp så behövs de ju tas i support och kanske till och med att någon blir bannad. Jobbet sammanfattat är att se till så att den bästa rpen möjligt hålls och att folk förljer de regler som står.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med en bra rp på så sätt att jag kommer ofta sitta och kolla runt så att allt är bra och jag kommer även vara aktiv i /report samt göra så att support väntrum inte tar så lång tid som de brukar. Helt enkelt att jag kommer att vara en aktiv staff som hjälper där de kan behövas i vissa situationer

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag brukar ofta hamna i stressiga situationer och då brukar jag alltid att försöka hålla mig lugn så att jag också kan få några andra vara lugna ifall vi nu sitter i support. I ett stressigt scenario så hade jag valt att istället för att sitta och spectatea en person så kan jag byta mellan dem kanske till och med stå still i noclip ovanför scenariot för att se allt som händer. Ifall ett support ärende eskalerar till ett bråk så eller att de bara skriker över varandra så väljer jag att mutea den ena å sen unmutea han senare när det är hans tur att prata

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Kriminell

Top Bottom