felle32321 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

felle32321

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
41
Trofépoäng
6
Användarnamn: felle32321

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Ange ditt födelsedatum: 20 Oktober 2009

Ange ditt Discordnamn: felle32321

Berätta kortfattat om dig själv: Ja heter Felix roligt snäll grabb älskar fivem mitt mål är att bli helper och jag ansöker för att jag anser att jag hade varit en bra helper till servern för jag kan regler och hålla servern trygare

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? från 8 till 00 typ lite pauser där imellan men typ 8timmar om dagen annars

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1 månad men har spelat längre.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag söker jobb på Avena för att jag tycker att det verkar vara en rolig och lärorik arbetsplats. Jag gillar att träffa nya människor och jobba tillsammans i grupp, och jag tror att Avena kan ge mig en bra möjlighet att utvecklas. Dessutom känns det som ett bra sätt att få erfarenhet och lära mig mer om arbetslivet. Jag gillar också att Avena har bra arbetsmiljö

Vad är din uppgift som Staff? Som Helper på Avena skulle min uppgift vara att hjälpa till med olika arbetsuppgifter, vara en bra stödperson för både kunder och kollegor, och se till att alla har en positiv upplevelse. Jag skulle vara engagerad i att hålla ordning och hjälpa till där det behövs, oavsett om det handlar om att ta emot kunder, fylla på produkter eller hjälpa till med evenemang. Jag ser det också som min uppgift att vara en positiv och hjälpsam person som bidrar till en bra arbetsmiljö samt vara snabb vid reports

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som Staff kommer jag att bidra med mitt engagemang och min vilja att hjälpa till där det behövs. Jag är en social och ansvarsfull person, och jag tror att jag kan bidra med att skapa en positiv stämning på arbetsplatsen. Jag är också bra på att samarbeta med andra och tar gärna egna initiativ när det behövs. Jag är också flexibel och lär mig snabbt, så jag kommer att kunna anpassa mig till olika uppgifter och utmaningar.

Hur hanterar du stressiga situationer? När jag hamnar i stressiga situationer försöker jag ta ett steg tillbaka och fokusera på att hålla lugnet. Jag tycker att det hjälper att bryta ner uppgifterna i mindre delar så att jag kan ta en sak i taget. Jag försöker också att hålla en positiv inställning och be om hjälp om jag behöver det. Jag är bra på att prioritera och lösa problem snabbt, vilket gör att jag kan hantera pressade situationer på ett bättre och lugnare sätt

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Servervakt

Top Bottom