FelixRoos02
Ny Medlem
- Meddelanden
- 2
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: FelixRoos02
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix
Vad är ditt discord namn? Alexander Broder
Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 1990
Berätta om din karaktär. Jag Alexader Broder är föredetta torped för sinaloa kartellen i Mexico jag har planerat och utfört stora mängder transporter av droger in till Usa och resten av sydamerika men ävenyret tog sluts då min chef vart avrättad med veitnamisiskt bambo tortyr så drog jag hem till Sverige igen då jag och min blods broder Konny Broder besteg denna stad för 2 dagar sedan med tåg vi har haft olika uppväxter då jag växte upp i förorten i Stockholm och han ute på landet i Norsholm han hade en svår uppväxt då lant livet inte var något för honom så jag to hand om honom i orten så blev han soldat till kurdiska räven aka foxtrotnätverket.
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Lojal snäll och hotfull
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär sexuelt frustrerad och kidnappare
Vad kan du bidra med till serverns RP? Positiv energi och bättre upplevelse
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla ska få ha sina stunder i sin satta roll i rollspelen
Vad är suntförnuft för dig? Inga hot allt ska vara solsken och regnbågar
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Combatloging, Powergaming, NLR, Copbait osv
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix
Vad är ditt discord namn? Alexander Broder
Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 1990
Berätta om din karaktär. Jag Alexader Broder är föredetta torped för sinaloa kartellen i Mexico jag har planerat och utfört stora mängder transporter av droger in till Usa och resten av sydamerika men ävenyret tog sluts då min chef vart avrättad med veitnamisiskt bambo tortyr så drog jag hem till Sverige igen då jag och min blods broder Konny Broder besteg denna stad för 2 dagar sedan med tåg vi har haft olika uppväxter då jag växte upp i förorten i Stockholm och han ute på landet i Norsholm han hade en svår uppväxt då lant livet inte var något för honom så jag to hand om honom i orten så blev han soldat till kurdiska räven aka foxtrotnätverket.
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Lojal snäll och hotfull
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär sexuelt frustrerad och kidnappare
Vad kan du bidra med till serverns RP? Positiv energi och bättre upplevelse
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla ska få ha sina stunder i sin satta roll i rollspelen
Vad är suntförnuft för dig? Inga hot allt ska vara solsken och regnbågar
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Combatloging, Powergaming, NLR, Copbait osv
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej