Nekad Faygooz | Chef-jobb ansökan [reald1zzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Faygooz

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
147
Trofépoäng
18
Vad är ditt discord namn? Faygooz

Vilken arbetsplats ansöker du till? Qpark

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef på Qpark eftersom jag vill styra upp stället, det är helt dött inom den brancshen och rollspelet blir roligare om man har aktivt Q-Park likaså alla andra jobb. Fler får chansen att jobba, rollspelet blir högre då man kommer närmare andra. har även sätt så sjukt dåliga parkeringar, mitt påvägen så man kör in i dem osv osv.

Vad rollspelar du som för tillfället? Rollspelar som william Karlsson, laglidig kille på 44 år, som vill ta utbildningen till Qpark chef

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? faktiskt inte

Hur kommer du att utveckla arbetet? Kommer för det första ta anställningar, prata med mina anställda och få upp Qpark så det blir roligare rollspel. Kommer inta ta in lallare, kommer ta in folk som har den kompetensen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Som sagt vill höja rollspelet och få det aktivt, ta in seriösa anställda och minska felparkeringarna

Hur många bans har du? inga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom