Intagen Faygooz | Ansökan till Staff [Novuz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Faygooz

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
147
Trofépoäng
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ange ditt födelsedatum: 5 Juni 2006

Ange ditt Discordnamn: Faygooz

Berätta kortfattat om dig själv: Mitt namn är då Jonathan, jag är 19 år gammal, jag går Bygg och anläggning 3dje året i gymnasiet.
På fritiden befinner jag mig antingen på gymmet eller golfar med polarna eller på jobbet, annars gibbar jag mycket utanför också. Jag älskar att hjälpa människor, känna att jag gör någon nytta, har tröttnat väldigt mycket på Rp och är mer redo att hjälpa er server, kommer vara aktiv hela tiden i discord forumet och servern.
Är väldigt erfaren inom staff och sådant forum, skrev även nedan hur jag löser ärenden.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Säg 6 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Oj, sedan 2024 skulle jag tippa på någon gång där, tror slutet av 2024

Varför ansöker du som staff på Avena? Jo det är just för jag känner mig väldigt mogen för staff rollen, har även väldigt mycket erfarenhet utifrån staff roller, då jag varit staff på både multistaden 2020, även unive 2024 sedan ägt en server tidigare runt 2023 som gick bra, sedan har jag varit staff på flertal olika servrar som inte är lika stora. Med den anledningen söker jag staff här då jag känner att jag är rätt person som inte bara bannar direkt utan även reder ut saker och ting i support kanalerna, och löser ärenden på ett moget och bra sätt. Sedan är jag inne på Avena väldigt mycket och ser då väldigt mycket lall, och dåligt rollspel vilket jag gärna vill förändra. Ser även att det sitter väldigt mycket folk i ”väntar på support” kanalen utan att staffs drar in spelarna och besvarar deras frågor, vilket jag skulle förbättrat.
Jag skulle slutat att rollspela och fokuserat staff arbete. Jag är även aktiv dessa tider då staffs inte är online, dels tidigt på morgonen som mitt på dagen som natt. På en server som är lika stor som denna behövs kompetenta staffs vilket jag kan bidra med,-en mogen och bra staff.
Jag kan alla typer av kommandon och ingen upplärning på forumet då jag har ägt ett likadant forum. Om det skulle behövas kan jag gärna skriva alla kommandon som jag kommer behöva.
Vad är då mina prioriteringar? Först och främst kommer jag ju prioritera alla reports som inkommer, sedan specca runt väldigt mycket, kolla så man håller ett bra rollspel till alla regler på servern, sedan när det är lugnt kommer jag alltså samtidigt att dra in och hjälpa i support kanalerna, även samtidigt kolla forumet besvara lite ansökningar.
Jag ser även brister i Krim rollspelet vilket jag kommer fokusera en del på också. Vill även tillägga att jag sätt väldigt många sitta och vänta i support kanalerna väldigt länge och det är inget jag tållererar, vill att folk ska få snabb respons, även folk som kopierat folks texter i ansökningar som vissa staffs inte kollar upp.

Jag ser väldigt stor potential i servern, jag vill att vi tillsammans i staff teamet skall kunna uppnå en hög rp server utan att behöva sätta gränser såsom whitelist osv. Jag förstår mina rättigheter som staff och vad jag får och inte får göra, jag är sjävklart opartisk i alla typer av ärenden vilket är en självklarhet att man är. Jag kommer integrera med spelarna, vara trevlig och samtidigt hjälpa dem till 100%, man kan inte alltid bli nöjd men ska försöka mitt bästa. Jag känner även att jag har åldern inne och ungefär 4 års erfarenhet av staff arbete, ägt servrar osånt också.

Jag började rollspela tidigt under 2020 och har över 4K timmar på fivem så är väldigt trött på rollspela och gillar mer att specca runt, hålla servern ren för trollare och minska regelbrott och ÖKA rollspelet. 3K timmar staff arbete ungefär
Varit staff mer Novuz på multistaden Head-Mod, så han skulle kunna vara min referens:))

Vad är din uppgift som Staff?
Min uppgift som staff är främst att se till att spelarna följer alla regler som servern innehåller, men även att hjälpa och supporta spelarna, min uppgift är också att marknadsföra och ge ett gott intryck till servern, dels ta medlem ansökningar, besvara spelarnas frågor och ta reports som kommer ingame, integrera med spelarna, vara trevlig hjälpa dem så gott det går så dem känner att staff rollen är till för att hjälpa till. Jag skulle säga att ger ni mig en chans kommer ni inte gå miste om något snarare positivt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med mycket, Dels hjälpa spelarna med deras frågor, se till så reglerna följs och ingen greifing ingame, ta in nya spelare till servern och utreda reports ingame, ta ansökningar öka Krim Rp..
Ta supports och vara trevlig mot spelarna så dem för den hjälp dem behöver.
Jag har sätt väldigt många staffs som bara ”bannar” för minsta lilla, jag är en staff som ber folk komma support, vi pratar om problemet och sedan ger konsekvenser, det viktigaste är ju inte att banna direkt utan att prata med spelaren, förstår personen misstaget?, kan personen reglerna eller behöva jag lära personen? Min roll är inte bara att banna utan även att prata med personen, lära han regler om han gör fel, att han inser sitt misstag och inte gör om det.

Hur hanterar du stressiga situationer? Det kan jag säga med handen på hjärtat att jag är van med, men kan även förklara hur jag hanterar dem, det är egentligen bara att andas, ta en sak i taget. Tex är det ett ärende i support där 2 gäng har brutit mot regler och det blir en dispyt där alla pratar mun på varandra hade jag gjort det enkelt för mig, hade först sagt till lite högre, om dom skiter i det jag säger hade jag mutat allihopa, bett dom lugna ner sig och mutat en efter en och hört deras version sen tagit det i grupp och tagit beslut därifrån och bevisningen som finns,

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? RP, Kriminell, Medlemskap, Donation, Jobb, Servervakt, Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Har varit staff med Novuz på multistaden, så han kan vara min referens.

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom