Godkänd fatazzcat | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fatazzcat

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
18
Trofépoäng
1
Användarnamn: fatazzcat

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? fatazzcat

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tyron Fiskpinne, han är 40år gammal och på fritiden gillar han att fiska och trolla gäddor. Han bor i en lägenhet mitt i staden som han trivs i väldigt mycket. Han jobbar som turistguide där han visar folk runt i staden och hyr även ut fordon till turister och liknande. Hans uppväxt har varit exemplarisk och som person är Tyron snäll, artig, nonchalant och tuff. I framtiden vill Tyron lära känna fler personer och expandera sina vyer och kanske även testa på något annat jobb eller ledande rollen inom ett yrke.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Tyron är en; Snabb problem lösare. Han tänker snabbt ut både snabba och kreativa lösningar som han bemöter. Ha bemästrar även en; Stark lojalitet för hans närmaste. Och han är väldigt; Anpassningsbar efter olika situationer.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Tyron är väldigt; Impusliv av sig och agerar enkelt utan att tänka efter vilket kan leda till många olika onödiga problem. Freddy har; Svårt att lita på sig själv och andra vilket kan försvåra samarbeten. Tyronr; Bär även på mycket gammalt bagage vilket är negativt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra social RP som både främjar serverns stabilitet och "livslängd" men även allas upplevelse. Om jag ser något yrke som har bristande engagemang kan jag stötta det genom att börja arbeta där och stötta de utsatta verksamheterna till exempel. Och om jag någon gång skulle bli chef i ett yrke hade jag sätt till att de hade bra anställda osv.