Godkänd fatazzcat | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fatazzcat

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
18
Trofépoäng
1
Användarnamn: fatazzcat

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? fatazzcat

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tyron Fiskpinne, han är 40år gammal och på fritiden gillar han att fiska och trolla gäddor. Han bor i en lägenhet mitt i staden som han trivs i väldigt mycket. Han jobbar som turistguide där han visar folk runt i staden och hyr även ut fordon till turister och liknande. Hans uppväxt har varit exemplarisk och som person är Tyron snäll, artig, nonchalant och tuff. I framtiden vill Tyron lära känna fler personer och expandera sina vyer och kanske även testa på något annat jobb eller ledande rollen inom ett yrke.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Tyron är en; Snabb problem lösare. Han tänker snabbt ut både snabba och kreativa lösningar som han bemöter. Ha bemästrar även en; Stark lojalitet för hans närmaste. Och han är väldigt; Anpassningsbar efter olika situationer.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Tyron är väldigt; Impusliv av sig och agerar enkelt utan att tänka efter vilket kan leda till många olika onödiga problem. Freddy har; Svårt att lita på sig själv och andra vilket kan försvåra samarbeten. Tyronr; Bär även på mycket gammalt bagage vilket är negativt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra social RP som både främjar serverns stabilitet och "livslängd" men även allas upplevelse. Om jag ser något yrke som har bristande engagemang kan jag stötta det genom att börja arbeta där och stötta de utsatta verksamheterna till exempel. Och om jag någon gång skulle bli chef i ett yrke hade jag sätt till att de hade bra anställda osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har närmare 1000 timmar på FiveM så har mycket erfarenhet av detta. Dessa timmar är spelade under förloppet av cirka 5 år så har även hunnit växa som person.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ibland måste ta en förlust för att alla ska ha kul. Till exempel att du och dina vänner eller din kriminella verksamhet rånar en butik/ bank. Polis är på plats och ni ser ingen annan utväg än att skjuta alla poliser och dra. Om man skjuter poliserna är allting klart där och då. Så därför om polisen bidragit med ett roligt scenario och gjort ett bra jobb kanske man kan överväga att ta en förlust eller iallafall riskera en förlust för att man ska ge någonting tillbaka. Men detta går åt båda hållen att polisen borde ge rånarna en vinst också om de gjort ett jätte lång draget och snyggt utfört scenario. För någonstans inom sig borde man känna en känsla av med giltighet även fast man är vinnarskalle kan jag tycka.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft enligt mig innebär att man ska rollspela efter ett realistiskt perspektiv och se till att ens rollspelande är så realistisk som möjligt. Alltid tänka 2 gånger innan, exempelvis att man kanske inte snor en bil på en offentlig plats eller försöker sno en bil framför ögonen på ägaren.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming; Inte ta information utanför rollspel till rollspel. Exempelvis att du hör eller ser någonting i discord och RPAR på det. Combat Logging; Att man lämnar i mitten av ett scenario för att undvika det, exempelvis i ett polisjag för att undvika fängelse eller förlora vapen mm. RDM; Döda utan anledning, randomdeathmatch. VDM; Köra på någon, Vehicle death match. Copbait; Medvetet få polisen att jaga dig exempelvis att man kör en bil med orealistisk handling och man vet att polisen inte kan ta en så man utnyttjar de och skapar dåliga scenarion för polisen för att man själv ska få en rolig stund, copbait.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, det är bra såhär. Tack för mig och tack på förhand.

User222

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
442
Trofépoäng
16
Vidare!

Du har 48h på dig att ta din intervju, lycka till!

Lemy

Välkänd Medlem
Meddelanden
945
Trofépoäng
18
Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Avena!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom