Godkänd FasJeppe | Temporär ban överklagan (Urban)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FasJeppe

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: FasJeppe

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199798033449/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d8a1c29

Vad är din discord tagg? _skogsmulle

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Urban

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom tyckte att det var grov vdm när jag körde en voi och körde på ett par folk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med min voi på torget och sen körde jag in i en liten folkmässa med typ 5 pers i ungefär 5 km/h och så ramlade någon och sedan fick jag bann för grov VDM med voi.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog jag som gjorde fel men jag ber så hemskt mycket om ursäkt och det ska inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har nån gång fått en tidigare ban på typ 30 min för något litet och inte hållit på att göra om sakerna efter det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte köra in i folkmässan med en voi och inte försökt pricka någon eller köra på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom