Godkänd FasJeppe | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FasJeppe

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: FasJeppe

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199441889624/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d8a1c29

Vad är din discord tagg? _skogsmulle

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? malm

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-24 163903.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dem tyckte väll att jag inte kunde bete mig när jag körde in i deras bil på torget jag ber så hemskt mycket om ursäkt och ska inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med min bil på torget och sen körde jag in i en bil och stack från platsen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig bann men jag ber så mycket om ursäkt de ska ej hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 5 tidigare banns med de har bara varit dv banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skärpa till mig och prata om jag hade något problem med dem jag körde in i istället

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Weekend

Aktiv Medlem
Meddelanden
125
Trofépoäng
28
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom