Intagen Facetime | Ansökan till Staff [Alz] [Alz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Facetime

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Facetime

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ange ditt födelsedatum: 26 Juli 2009

Ange ditt Discordnamn: facetime0001

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är väldigt aktiv och jag är väldigt seriös och kommer ta mitt staff arbete allt för seriös med. Jag är också väldigt aktiv på fivem, jag är aktiv varje dag.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Varenda dag.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag blev medlem under valon tiden vid december men sedan blev jag bannad från dcn.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jo jag vill gärna bli staff på avena rp för att utveckla rp nivån på avena rp, det jag kommer göra som staff är att jag kommer kolla så att alla sköter reglerna och om dom inte gör det så kommer jag banna dom. Jag kommer också vara väldigt aktiv och hjälpsam i supporten och hjälpa folk med det dom behöver. Men det jag kommer mest ha koll är på rpn och så att folk sköter om reglerna. Jag har väldigt länge spelat avena (sen december) och jag vill bli staff för att jag har sett flertals gånger att folk kan inte hålla bra rp nivå så jag vill gärna att ni tar in mig som staff. Jag har också länge vart nyfiken på att vara staff och sköta staff jobbet för jag vill verkligen va en staff som får igång rpn och höjer rp nivån det som jag kommer göra som staff är att jag kommer sköta mitt jobb väldigt noggrant och seriös jag ska också försöka hålla koll på alla töntar som lallar och förstår hela rpn dom kommer definitivt åka på ban. Som sagt så kommer jag ta detta allt för seriöst och sköta mitt jobb och jag vill gärna komma in här på staff teamet och pröva på hur det är och hur det känns att vara staff och sköta om hela sitt jobb som staff för att jag har väldigt länge velat bli staff och hoppas jag blir en i framtiden:)

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att specca och hålla koll på alla spelarna så att de sköter reglerna och rpar som vanligt och följer reglerna.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra till att jag är väldigt aktiv om dagarna och att jag speccar.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar det lugnt och sedan hanterar jag de.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Donation

Ansvarsområde 2: Kriminell

Alz_9

Admin
Personalmedlem
Admin
Staff Manager
Donation Ansvarig
Meddelanden
84
Trofépoäng