Godkänd eyybror123 | Permanent Ban Överklagan [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eyybror123

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198296085107/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:110000114043273

Vad är din discord tagg? bamse112

Vad är det för typ av avstängning? Server

Vem var det som bannade dig? sulle0405

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-08-12 194309.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? jag tror han valde o banna mig för jag lallade lite med några och att jag tog en bil jag visste inte att det var en gäng bil och trodde de va en person bil och så körde jag runt i den jag ber så mycket om ursäkt och kommer inte göra om detta och vill få en andra changs här på avena då det känns som en seriös server och vill börja här och spela här

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag va med några och började lalla runt och så trodde jag att det var en person bil så tog jag den och råkade köra på en bil och så drog jag därifrån sen så efter det så blev jag bannad jag fattar nu vad jag har gjort för fel och kommer inte göra om detta

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: först tyckte jag den va lite felaktig men nu när jag tänker efter så gjorde staffen rät men jag tycker att den är lite hård då jag inte ens va medlem och visste inte om denna reglen att ta nån annans bil jag ber om ursäkt och vill gärna få en andra changs

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: detta är min första ban

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag hade kunnat vara normal och rp som vanligt och inte lalla och göra det roligare för båda parterna

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38