ennis
Ny Medlem
- Meddelanden
- 5
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: ennis
Vad är ditt namn i verkligheten? ennis
Ange ditt födelsedatum: 26 Januari 2008
Ange ditt Discordnamn: ennisdindrang
Berätta kortfattat om dig själv: jag heter ennis jag älskar bilar och jag har viljat vara staff på avena på skit länge och jag är aktiv mycket
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 4 timmar per dag
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? jag har varit medlem i typ 5 veckor nu
Varför ansöker du som staff på Avena? för jag vill hjälpa till med servern banna dom som gör fel och göra servern tryggare
Vad är din uppgift som Staff? att följa reglerna och banna dom som gör fel
Vad kommer du att bidra med som Staff? jag följer regler kcikar folk eller banna som gör fel och är i supprt mycket och gör servern tryggare så alla känner sig trygg i servern
Hur hanterar du stressiga situationer? frågar ägaren eller en annan staff om hjälp
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej
Ansvarsområde 1: Support
Ansvarsområde 2: Medlemskap
Vad är ditt namn i verkligheten? ennis
Ange ditt födelsedatum: 26 Januari 2008
Ange ditt Discordnamn: ennisdindrang
Berätta kortfattat om dig själv: jag heter ennis jag älskar bilar och jag har viljat vara staff på avena på skit länge och jag är aktiv mycket
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 4 timmar per dag
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? jag har varit medlem i typ 5 veckor nu
Varför ansöker du som staff på Avena? för jag vill hjälpa till med servern banna dom som gör fel och göra servern tryggare
Vad är din uppgift som Staff? att följa reglerna och banna dom som gör fel
Vad kommer du att bidra med som Staff? jag följer regler kcikar folk eller banna som gör fel och är i supprt mycket och gör servern tryggare så alla känner sig trygg i servern
Hur hanterar du stressiga situationer? frågar ägaren eller en annan staff om hjälp
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej
Ansvarsområde 1: Support
Ansvarsområde 2: Medlemskap