Nekad Emme Johanson | Medlemskap ansökning (tackhd)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emme Johanson

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Emme Johanson

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Emme

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2024

Berätta om din karaktär. min karaktär är en snäll och glad person som vill hjälpa andra och va en bra person som mitt dröm jag är att jobba hos polisen och då vill jag vara så bra jag bara kan. jag vill ha kul och köra runt i min bil och ha det bra jag vill bara ha det bra och chilla och hjälpa personer så dom får en sån bra dag som möjligt. min karaktär ska va den bästa personen som går att vara han vill bara göra sin grej och det är att sälja bilar köra bil dricka öl och vara en bra mäniska och inte vara dum och förstöra för andra som också vill ha det bra så min karaktär är en snäll och rolig person som vill hjälpa

Vad kan du bidra med till serverns RP? vad jag kan bidra med är att jag ska försöka bli polis jobbet och göra värden säkrare så att dom tycker att dom är säkra så dom kan ha en bra rp upplevelse. jag vill också göra en sån bra rp jag kan själv så att folk inte blir arga på mig och inte får en sån bra rp upplevelse så jag kommer göra mitt bästa för att ha rpn på sån hög nivå som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man spelar att han vann och att man gör så om andra spelaren typ vinner i ett sinario ska du bra spela med

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag gjort tydligt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat länge som medlem och vet hur det funkar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja en liten sak men det är att jag är bra på rp och vet väldigt mycket inom rp och hur man ska vara och vad man ska göra inom visa sitvationer Anmäl

TackHD

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Nekad, Utvecka Frågan om regler och gör om frågan om ditt födelsedatum!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom