Godkänd Emiliaskille | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Emiliaskille

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/errolstjej/

Ditt Hex-ID eller BanID: 458685

Vad är din discord tagg? bengen666

Vem var det som bannade dig? lundgren

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250728195435.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? för han speccade mig under ett scenario o tyckte jag gjorde fel vilket jag gjorde men kunde inte hjälpa de

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: polisen jagade mina medlemmar och ja skulle hjälpa dom komma undan

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: jag kunde inte hjälpa de att jag krockade in i polisen och i mina medlemmars bil men ja råkade men ingen dog, o sen säger dom att ja inte reagera på skada men ja krocka inte de såg bara ut som de för ja lagga

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: 2 gånger innan men de va typ i 30 min men minns ej varför de va längesen nu

Hur hade du kunnat göra annorlunda? jag vet inte riktigt kanske inte hjälpt dom eller hållit mer avstånd

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Top Bottom