Nekad Emil7 | Medlemskap ansökning [ralleballe_1]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil7

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Emil7

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Johansson

Vad är ditt discord namn? Emil7

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Elias Lahi heter jag o har haft en svår uppväxt då mina föräldrar ofta bråka o de ledde till att min pappa drack väldigt mycket o min mamma valde då att inte va hemma så mycket så hade inte så mycket stöd från mina föräldrar. O de ledda till att jag va ute mycket med kompisar men sen kom jag in i fel omgänge. Mitt intresse har alltid varit att hänga med mina kompisar o festa o spela fotboll då jag inte villa va hemma så mycket. Min framtid e att vilja jobba på sc styling då jag e väldigt intresserad av bilar då jag sjäv har hållit på lite med bilar så de är min framtidsdröm

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snälla, bra på bilar, pratglad

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lätt till att bli arg, kan va dryg imed så pratglad, känslosam

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill jobba på en bilfirma och sälja bilar till folk så de blir nöjda. Jag kan också bidra med en rolig och bra rp så folk känner sig trygga på Avena Roleplayoch ej vill byta. Min kompis sa till mig att jag skulle komma in på Avena så jag gjorde de o tyckte den verka riktigt bra så nu invita han mig till eran discord också så nu vill jag börja här!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat på några andras servrar innan men de va längsen så erfarenhet skulle jag säga att jag har

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att båda parterna ska ha roligt, alltså att man inte ska spela bara för att vinna utan att man ska spela så att man har roligt och att båda parterna ska kunna vinna och inte bara en själv. Ja det är roligt att vinna men man måste även göra ett scenario så att båda parterna har roligt

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig e att man tänker efter va man gör t.e.x att man e med ett gäng kompisar så håller vi kanske på med nån o då tänker man efter o tänker e detta rätt eller fel detta vi håller på med nu

Kan du ge exempel på några av serverns regler? METAGAMING Innebär att du använder information som din karaktär inte vet om., NLR Du har blivit kidnappad vid ett gänghus, du blir avrättad. Efter din återuppståndelse går du och berättar vem som avrättade dig. COMBAT LOGGING Du har precis blivit tagen som gisslan i ett bankrån, du loggar ut.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag ska försöka hjälpa till så mycket som möjligt för att göra denna servern ännu bättre

ralleballe_1

Välkänd Medlem
Meddelanden
266
Trofépoäng
18
Nekad.
Anledning: Ej samma namn på discord och steam

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom