Nekad EM321 | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Real09

Ny Medlem
Meddelanden
13
Trofépoäng
1
Användarnamn: EM321

Vad är ditt namn i verkligheten? Emir

Vad är ditt discord namn? emrepro0106_41562

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Göransson är 16 år och kommer från Sverige och Ungern. Jonas är väldigt lycklig, glad och samt kan ibland få skrattattacker på grund av roliga själ. Han gillar och laga mat mycket. Nästan varje dag hjälper han till sin Ulrika med att lag mat i köket. Varje gång Jonas hjälper till tycker Jonas mamma att maten blir aldrig nästan blir misslyckad av något själ och till och med god varje gång. Jonas är ett ensamt barn. Han är väldigt själv och har inte så många kusiner eller släkt att vara med. Han har haft en väldigt tuff skolgång och tufft i hemmet. Jonas blev nästan slagen varje dag av sin pappa som heter Joakim och fick massa med blåmärken på kroppen. Hans pappa kom nästan hem varje dag klockan 21:00 som Jonas har tänkt på. Jonas mamma skyddar alltid honom för slagen som hans pappa ger honom. Jonas mamma står alltid i vägen och tar emot alla slagen från Jonas pappa som ger honom. De dagarna inte Jonas mamma är hemma får Jonas alltid stryk. Jonas mamma arbetar hårt hon arbetar som en städare och får en snitt lön på 18000kr innan skatten. De har det dåligt och bor i en skrutten lägenhet där det ibland kan finnas kackerlackor. På grund av att Jonas påverkas så här mycket får han också en dålig skolgång och han över tänker hela tiden på saker som händer i hans liv. Han mår dåligt nästan varje dag eftersom att han inte får i sig tillräckligt med mat, som man behöver äta dagligen. Han är jättefin person och skulle aldrig skada någon på olika sätt och vis. Jonas intressen är och handlar om att han gillar extremt mycket att laga mat. Det finns också en annan sak som han gillar att göra och det är nämligen att spela datorspel men det är inte vilket datorspel som helst utan det är ett polisbil simulator spel där man kör runt i en polisbil och jagar tjuvar. Eftersom att Jonas och hans familj inte har råd med att köpa en laptop till honom köpte hans mormor Sofie en till honom, för sedan ungefärligt 3 år sedan då han fyllde 13 år. Han var så tacksam och glad och skulle aldrig glömma i hela sitt liv vad hans mormor Sofie gett honom. Nu tänkte han att han kunde spela sitt favorit spel ännu bättre för förr hade han en trasig Ipad som inte ens gick och trycka på. Men nu helt plötsligt har en skärm som är len ren skärm och det går mycket bättre för Jonas nu och köra polisbilen nu för innan kunde man inte se knapparna på Ipaden på grund av att den var trasig och lite söndrig på sidorna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag planerar att bidra till servern genom att använda mina färdigheter inom rollspel och samarbete. Jag är erfaren av att spela inom RP och tycker att det är ganska intressant och jag vill bara utvecklas inom det för varje dag som går. Jag kan hjälpa till nya medlemmar hur det går till och vara trevlig mot dem. Jag tycker att vara trevlig mot andra ska vara det allra viktigaste i rollspel. Jag vill göra RP staden säkrare genom att arbeta inom kategorin räddningstjänsten och rädda liv och stoppa kriminaliteten på ett fint och säkert sätt. Det jag iallafall vill åstadkomma med är att jag ska göra servern roligare och kommer även att få fler karaktärer att få spela på denna RP servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man samarbetar, man hjälper partens att nå sina mål, eller att till exempel att man skapar situationer där man de lyckas. Detta betyder då att man hjälper till motpartens att klara sina mål.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst dem noga men om jag ska ge exempel på några av dem så är det (RDM), (VDM). Något annat är också att man ska vara alltid trevlig till medlemmar samt nya medlemmar. En annan regel som jag har läst om är 5.2(B) där det handlar om kidnappning och att man inte får kidnappa någon. Man får endast kidnappa någon om som en följd av ett tidigare scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfaranhet inom rollspel, har spelat tidigare i Sueco RP samt har jag spelat tidigare i Sweden RP.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, vill verkligen få ett medborgarskap i Avens gillar RP servern Avena jätte mycket och just därför vill jag ta ett större steg just nu inom den linjen, jag vill också spela mer seriöst eftersom att på andra RP servrar är det ganska mycket skoj och samt tramsigt vilket är jätte dåligt och Avena är tar det verkligen på största allvar och det är det jag gillar, just därför vill jag börja spela på just denna fantastiska och härliga servern så fort som möjligt. Ni har grymma regler tar det seriöst disciplinerat och trevliga och härliga medborgare i servern.

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,091
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,091
Trofépoäng
38
Nekad!