Intervju Elle_cannondale | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Elle_cannondale

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Elle_cannondale

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Keevz1#0110 eller Elle_cannondale

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Ahmed Gonzales och är uppväxt i Malmö. Ahmed växte upp med 2 syskon Maria och Marko. Ahmed kommer från Libanon och Palestina samt hans syskon. Ända sen Ahmed va liten så har han varit jätte intresserad av bilar och fordon nästa allt med en motor han gillar att köra bil och hänga med vänner. Ahmed är Väldigt snäll och caregiving men kan också bli arg ibland men det kan också vara en bra grej. Ahmeds dröm framtidsplaner är att starta en bilfirma och bli bil reperatör inom motorverksamheten. Han har drömt att han vill fru och barn men i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ahmed kan bidra med mycket till servern genom att göra roliga senarion som den roliga personen han är. Han följer alltid reglerna och kan därför bidra med bättring till servern till skillnad från många andra. Jag kan bidra med att skapa intressanta karaktärer, bygga upp spännande berättelser och hjälpa till med världsskapande. Jag kan också hjälpa till med att skriva dialoger och ge förslag på konflikter eller händelser som kan driva berättelsen framåt. Dessutom kan jag ge tips på rollspelsmekanik och hur man kan förbättra spelupplevelsen för alla spelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man aktivt bidrar till att motparten får en positiv upplevelse eller lyckas med sina mål, snarare än att enbart fokusera på sin egen karaktärs framgång. Det handlar om att skapa en balanserad och engagerande berättelse där alla deltagare får möjlighet att glänsa och utvecklas.

Det kan inkludera att:

Stärka motståndarens berättelse: Genom att skapa utmaningar som ger motparten möjlighet att visa sina färdigheter och växa.
Samarbeta för gemensamma mål: Att hitta sätt att arbeta tillsammans, även som rivaler, för att nå en större berättelse.
Föra in konflikt som är meningsfull: Att göra motpartens nederlag eller utmaningar intressanta och givande, snarare än att bara spela för att vinna.
Det kan leda till en mer dynamisk och engagerande spelupplevelse där alla känner sig delaktiga och investerade i berättelsen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbaiting: Att man försöker få polisens uppmärksamhet genom att göra olagliga grejer framför polisen EXEMPEL: jag står vid ett rödljus och väntar på att det ska bli grönt vid min sida så kommer en polisbil upp och väntar också jag bestämmer mig för att copbaita och köra för rött vilket är så fel. Fearrp: Att roleplaya som om man skulle gjort i verkligheten. EXEMPEL: Man blir rånad av 2 killar med vapen och så bestämmer man sig för att springa där ifrån även om dem har vapen vilket lite är suntförnuft också.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på en roblox roleplay server innan jag fick fiveM så jag har erfaranhet sen tidigare på roleplay servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget mer

morre

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
63
Trofépoäng
8
Godkänd- du har 48h på dig att ta intervju, lycka till!

Top Bottom