Nekad Elle_cannondale | Medlemskap ansökning [Ninetta]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elle_cannondale

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Elle_cannondale

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Keevz1#0110 eller Elle_cannondale

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Ahmed gonzales och är uppväxt i malmö och Ahmeds största intresse är bilar och fordon Ahmed är ofta väldigt glad men han kan också bli jäkligt arg Ahmeds framtidsplan är och bli rik och ha mycket bilar och äga en bil shop

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att servern blir roligare genom att jag gör roliga senarion och att jag följer reglerna bra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man strategiskt agerar på ett sätt som gynnar motståndaren, snarare än sig själv. Detta kan hända i olika sammanhang, som i spel, förhandlingar eller strategiska beslut. Det kan till exempel vara en del av en taktik för att uppnå en större fördel senare, för att bevara en relation, eller för att uppnå ett mer långsiktigt mål som kanske inte är uppenbart i stunden.

I vissa fall kan det också handla om att man inser att det finns en större vinning i att låta motparten vinna ett specifikt scenario, vilket kan leda till bättre samarbeten eller avtal framöver. Det kan kräva en god förståelse för dynamiken i situationen och en beredskap att agera altruistiskt för att nå ett mer fördelaktigt resultat i det långa loppet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? copbaiting innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet suntförnuft att man gör någonting som är uppenbart fel

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på en roblox roleplay server innan jag fick fiveM så jag har erfaranhet sen tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget mer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom