Nekad Elias5555 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Elias5555

Medlem
Meddelanden
27
Trofépoäng
1
Användarnamn: Elias5555

Ditt namn: EMIL

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ditt Discordnamn: emilonkbm

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: 2-4 per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? typ 1år

Hur många gånger har du blivit bannad på server? vet ej tror typ 10 men de va förut har blivit bättre nu

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Vill hjälpa till så mycket jag kan och göra dom små skillnaderna som gör servern så seriös och lite lall som möjligt, jag har alltid velat att regler ska följas regler e regler och de bör följas annars åtgärder svårare än så är de inte

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Att kolla att regelbrott inte görs och att folk kan bete sig som dom ska och då följa reglerna deras uppgift kan vara att te.x kicka eller svbanna någon eller om någon gör något mer grovt höra av sig till en staff, sen också att allmänt hålla koll att allting fungerar på servern som de ska om man ser någon bugg eller liknande så kan man höra av sig till staff teamet, men främst att regelbrott inte framkommer

Varför vill du bli servervakt på servern? För att hjälpa till så att reglerna följs och folk beter sig tycker att denna fråga ät kanske lik den som jag redan svara på att vrf ansöker som sv men de e mitt svar iallafall få slut på lall och hjälpa till med dom små sakerna, som sagt vill jag ta lite ansvar på mig att jag gör de jag ska och att jag ändå kan göra en skillnad på servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Att jag kickar någon utan anledning te.x eller hotar någon att jag ska svbanna dom om dom inte gör något de e en slags korruption eller sen att ha på toggleid under scenarion

Top Bottom