Nekad elias.pettersson2010 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: elias.pettersson2010

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Pettersson

Vad är ditt discord namn? elias.pettersson2010

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2010

Berätta om din karaktär. Jag är en rolig och trevlig karaktär, heter "Robert Classon" Jag medför ett väldigt bra RP. Jag, min karaktär då är född i slummen har haft det jobbigt i skolan men ändå klarat det okej ändå. Jag gillar att modda bilar såsom att sätta på turbos mm. Jag gillar mitt jobb väldigt mycket, (DHL) Det är både spännande samt roligt då man möts av trevliga personer som tackar en för man kommer med paket till en. Jag har varit singel in snart 3 år, jag är däremot sökande och letar efter livet kärlek men det är lite trögt nu. Jag älskar mitt jobb men jag vill ändå komma högre upp och jobba som chef på ett företag eller firma typ! Jag vill kunna känna så pass mycket pengar att jag nån gång har råd med en Audi RS6 som jag sedan ska modifiera med extra turbo samt stadge 3 motor

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Är en rolig samt trevlig person, jag älskar mitt jobb och brinner för de jag gör, Jag är en person som gillar att kommunicera med folk och skaffa vänner, Jag har bra stil, jag är laglydig. Jag har respekt för de som respekterar mig samt att jag behandlar de som jag själv vill bli behandlad så jag håller inte på och går runt och skriker elaka och kränkande kommentarer för jag vet att det inte är kul att få sånt tillbaka mot en själv.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Jag har dåligt tålamod, har mycket stress, är singel, jag har ADHD. Jag har humörsvängningar och kan då vara glad och sedan bli arg från ingen stans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett roligt och bra RP då jag är bra på att RP:a samt göra ett så bra RP och en så bra gemenskap som bara går. Detta för att alla ska få den bästa upplevelsen så att det blir ett bra och roligt RP vilket kommer locka fler spelare att spela här på Avena och skapa en så stor community som det går.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja inte världsmycket men jag har en del erfarenhet ändå. Jag har spelar på sueco innan de stängde ned sedan har jag spelar på eskilstuna RP i ER:LC på roblox. I eskilstuna körde jag som polis (kommisarie och YB) samt staff (senior admin).

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man typ "offrar"/ ger upp för att motparten ska få en vinst att liksom överpowra dig. T.ex om nån har en kniv men inte tagit ut den och sedan ber mig att swisha annars dödar jag dig, då ska jag ge upp och göra som personen säger.

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska ha ett konsekvänstänk och ha ett tänkande som om de vore IRL. Typ om ja skulle köra olagligt och väldigt snabbt då ska jag tänka vad kan konsekvenserna bli om polisen stoppar mig?

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM- Random death match vilket betyder att du t.ex. bara går fram och skjuter någon helt utan anledning. VDM-Vehicle death match vilket betyder att du åker och kör på nån helt utan anledning. Cop baiting vilket menas med att du försöker få polisen efter dig eller få deras uppmärksamhet, det vill man ju inte IRL.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej men jag är aktiv ofta och har en bra RP när jag är inne vilket betyder att jag hjälper alla att skapa ett så bra rp som möjligt.

Senaste redigerad:
Top Bottom