Nekad Einar Nordh | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Einar Nordh

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
3
Användarnamn: Einar Nordh

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Einar i verkigheten

Vad är ditt discord namn? Jag heter ._. på discord

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2014

Berätta om din karaktär. Jesper Andersson är uppvuxen i sverige och när han var liten hans mamma var ensamstående och då gick han fel väg i livet men nu när han är äldre vill han göra sin mamma stolt och har planer för företag han har ryktet att han är skarmig och livsfarlig.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär bra med bilar, smart, snabb

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär blir lätt arg, har ADHD, Dålig på att cykla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag letade efter server och hittade er RP server som jag tyckte va jättebra och känner att jag kan utveckla mitt RP här på er server och det finns många personer på RPn som gör det bättre och mer roligare

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive och kan rpa.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om du skulle bli jagad av polisen så ska dom även ha en chans att ta dig.

Vad är suntförnuft för dig? du ska tänka som att det är verkligheten och tänka smart inte minnas något efter du har dött

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, metagaming, copbait, nlr.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det vill jag inte

Larre

Helper
Helper
Meddelanden
30
Trofépoäng
6
Läser

Larre

Helper
Helper
Meddelanden