Nekad Einar Nordh | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Einar Nordh

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
3
Användarnamn: Einar Nordh

Vad är ditt namn i verkligheten? Einar

Vad är ditt discord namn? ._.

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2014

Berätta om din karaktär. Jesper Andersson född i sverige och när han var liten hans mamma var ensam stående och han valde fel väg i livet men nu vill han göra sin mamma stolt och har planer för att starta företag och han har efarenhet både från den kriminella världen och affärs världenoch har rykte just nu som både skarmig och livsfarlig.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär bra med bilar, smart, snabb

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär blir lätt arg, har ADHD, Dålig på att cykla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag letade efter server och hittade er RP server som jag tyckte va jättebra och känner att jag kan utveckla mitt RP här på er server och det finns många personer på RPn som gör det bättre och mer roligare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive och kan rpa.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om du blir jagad av polisen så ska polisen ha en chans att ta dig.

Vad är suntförnuft för dig? du ska tänka som om det vore irl och tänka smart.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, metagaming, copbait, nlr.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det vill jag inte

01rami1h

Välkänd Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
384
Trofépoäng
18
läser

01rami1h

Välkänd Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden