Nekad eazyontop | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

eazyontop

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: eazyontop

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? eazyontop

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Jag tänkte rollspela som Brian Ohlsson, en driven och målmedveten person med ett starkt rättspatos och vilja att hjälpa andra. Hans bakgrund har gjort honom ödmjuk och lojal mot dem han litar på. Lucas vill skapa ett stabilt liv, något han aldrig haft. Hans historia ger möjlighet till djup karaktärsutveckling och realistiska rollspelsmöten.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Lucas är en person som alltid står upp för dem han litar på och sviker aldrig sina vänner eller kollegor, oavsett hur svår situationen är. Han är målmedveten och ger aldrig upp – när han har ett mål gör han allt för att nå det, även om vägen dit är lång och tuff. Dessutom har han ett starkt rättspatos, vilket innebär att han bryr sig djupt om vad som är rätt och fel, och försöker alltid fatta beslut som känns moraliskt rätt och rättvisa för alla inblandade.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lucas har mycket svårt att lita på nya människor, vilket ofta skapar distans och kan göra honom svår att komma nära. Den djupa sorgen efter förlusten av sina föräldrar har lämnat honom känslomässigt avstängd, och han har svårt att hantera eller visa sina känslor. Han har också ett starkt behov av kontroll och försöker ofta ta över ansvar i situationer, vilket kan skapa spänningar och påverka samarbetet negativt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett trovärdigt och engagerat rollspel genom min karaktär Lucas Lundberg, som är både realistisk och välutvecklad. Med hans bakgrund och starka värderingar kan jag skapa djupa och meningsfulla interaktioner med andra spelare, vilket bidrar till en levande och intressant spelvärld. Jag strävar alltid efter att följa serverns regler och hålla spelet rättvist och roligt för alla, samtidigt som jag bidrar med kreativitet och respekt i alla situationer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på många olika servrar, som t.ex Vation, Unive, SMASH RP mm.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du ger den andra spelaren eller gruppen en chans att lyckas i ett scenario, istället för att alltid försöka vinna eller få övertaget själv. Det handlar om att låta andra också få spela sina roller, göra val och påverka handlingen, för att skapa ett mer realistiskt och roligt rollspel för alla inblandade.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig betyder att agera på ett sätt som är rimligt och logiskt inom spelet, att tänka på hur en verklig person skulle reagera i samma situation. Det handlar om att följa regler, respektera andra spelare och undvika orimliga eller osportsliga handlingar som förstör rollspelsupplevelsen för andra.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft – Allt rollspel ska vara rimligt och realistiskt. Halv OOC – Undvik att bryta karaktär under pågående rollspel. Maktrollspel – Undvik att spela för att vinna på andras bekostnad.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag tror det jag har svarat på räcker nog! :D

Top Bottom