Nekad Drelow | Servervakt Ansökan [Nasse]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drelow

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: Drelow

Ditt namn: Abdi

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ditt Discordnamn: g1otaore

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Börjar med att kolla vilka som är inne i servern sen kommer jag in och börjar rpa typ 3 timmar sen är jag inaktiv 4 timmar sen fortsätter jag hela dagen som blir kvar att lägga tiden på avena

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Ca1 månad men varit bannad därför behövde ansöka om nytt

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Ca 2 gånger

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Många vid scinarion skriver dom ooc på kriminell möten sitter dem flästa och kolla TikTok eller lallar med lall frågor sen komemr dom in och gör om samma misstag hela tiden detta måste ta ett stop en rp server ska inte bara vara kriminell då är det ingen ide och ha en server då kan man öppna en lall server ist

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Hålla koll istället för staffsen kicka folk som inte kan sköta sig

Varför vill du bli servervakt på servern? Många vet inte vad reglerna innebär plus att många tar fram kniv batong vdmar i torget och alla greenzon

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Att man inet skötter jobbet på ett bra sätt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom