Nekad Drelow | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Drelow

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: Drelow

Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi

Ange ditt födelsedatum: 31 Juli 2009

Ange ditt Discordnamn: mannen23011

Berätta kortfattat om dig själv: Ja är en person som vill förändra mitt liv hela tiden med olika methoder på min fritid så gillar jag att spela fotboll och slösa pengar och är överallt nästan när jae ute.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag är ofta ute men nu så har vädret vänt sig och blivit rätt dåligt jag har ganska snart sommarlov så jag kommer vara inne 10 timmar per dag ungefär om inte mer.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem på avena jättelänge men och så fått byta konto då jag minns inte mina inlogg så ungefär 5-7 Månader men har enfarenheter inom staff rp och jobb samt inom själva spelet

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ska bli staff eftersom att jag är verkligen intresserad och engagerad med att föra serverns rp framåt mot de goda. Med det så vill jag vara delaktig i att hjälpa till med att föra bort spelare som bara skapar problem, jag vill vara med och ta ansvar och besluta professionellt om olika scenarion som inte verkar ha skötts så bra och där det misstänks att regelbrott ha förekommit. Jag tycker även att det är väldigt spännande och roligt att åka runt på mappen och bara specca vad folk gör, då kan jag få en översikt på hur vissa rpar och var det sker regelbrott, det kommer troligtvis även hända att jag stöter på någon som begår regelbrott när jag åker runt och speccar, då kommer jag självklart ta åtgärder beroende på situationer, det är även viktigt att nämna att det är viktigt att få höra alla sidor av ett scenario innan man tar sina åtgärder. Vi vill trots allt att alla ska ha det roligt och trivas här på avena när dem spelar och rpar. Men som staff så måste man även kunna vara hård och kunna våga ta åtgärder på folk som inte förstår hur man rpar, alltså folk som begår regelbrott om och om igen och helt enkelt inte lär sig av sina misstag. Så jag är helt enkelt väldigt effektiv på det jag gör, jag kan ta hårda åtgärder om det krävs och så kan jag lyssna på alla sidor innan jag beslutar om ett beslut. Jag har även varit helper för ett tag sen, jag vet även vad som gäller på servern då jag har 2 års erfarenheter på servern. Så jag kommer att jobba hårt för att jag alltid ska agera på ett bra och rättvist sätt för alla parter.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift är att få ett växande community och få spelare att vilja köra på servern. Min uppgift är att hjälpa till att få upp rpn och med att hjälpa folk i både support och i reports, Jag ska speca folk den mesta delen av tiden och göra staff arbete så att spelare på servern slipper folk som ej följer reglerna och att de ser att de finns aktiva personer som finns där för de. Min uppgift är att kunna hjälpa novuz att fixa med servern och jag ska se till att spelarna följer reglerna på servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag som staff kommer att bidra med en enort aktivitet glada och positiva tankar om avena hjälpa andra hjälpa till i vidare utvecklingen på avenas server

Hur hanterar du stressiga situationer? Okej så om det hade varit så att det hade varit många i ett supportärande och alla bara skriker och ingen lyssnar på vad jag säger sure då hade jag såklart blivit stressad så det jag hade gjort är att jag hade mutat ALLA förutom EN som jag väljer och efter det hade jag bara tagit ett ljupt andetag och sen så får den personen säga sin åsikt och sen hade jag mutat personen och unmutat en annan och så vidare så mitt sätt att hantera stressiga situationer då hade jag tagit ett ljupt andetag och säga till alla att vara tysta eller så hade jag bara mutat dom som sagt och så hade jag börjat om från starten alltså jag hade börjat om från hela början och jag hade bara varit lugn och låtit som sagt bara en prata om gången det är så jag hanterar stressiga stiuationer.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

snigel

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
120
Trofépoäng
16
+rep @M24 ge en chans

Top Bottom