Nekad drackoooooooooooooooooooo | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: drackoooooooooooooooooooo

Länk till din steam profil: steam:1100001725900d3

Ditt Hex-ID eller BanID: 297973

Vad är din discord tagg? dracko._.10

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Nouvz

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-07-22 130213.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag hade begår två regel bortt som VDM och Sunfrönuft det var väldigt dumt av min sida att köra på en kille som sa till mig ******* jag kunde bara låta han säga de och fokusera på min egna rp utvekcling jag tycker att det var helt rätt att banna mig i den situationen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så var den en sån situation att en kille kallade mig ******* så jag sa till han hoppa in i min bil så kan jag ge dig pengar så han gjorde de och sedan så sa jag till han hoppa ut ur bilen typ ngt sånt de var ganska länge sen så jag kan säga lite fel sedan så körde jag på han flera gånger

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt att banna mig för en sån sak ska aldrig ske på en sådan server som ni har kämpat och stävat efter en bra och social rp jag tänker att jag kommer fokusera på min karaktärs utveckling och både min utveckling hur man ska rp på ett bra sätt jag hade tänkt ochså donera för krim om jag bli unbannad och måste jag bli medlem om jag bli unbannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kan erkänna att jag har blivit bannad tidigare men jag kommer inte ihåg av vad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Jag kunde har rpat socialt och försöka prata mig fram i den situationen att varöfr kallar du mig så vi kab bli vänner och hänga runt kanske bada lite och ha kul och så vidrae och vidare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår fullständligt det var mitt fel,

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38