Godkänd dizzley | Medlemskap ansökning [Lundgren.1]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dizzley

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: dizzley

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? DeZaLeY

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kenneth Scott och han är ursprungligen ifrån Mexico där han redan vid tidig ålder flyttade ifrån med sin mamma och pappa och bror. Kenneth Scott har läst Ekonomi och jurdik på gymnasiet. Och efter det så började han att jobba på Ica Nordhamar där han har jobbat i över 6 år och nu så känner han att han behöver en ny start så han flyttar ensam till Avena och tänkte att han ska prova söka nytt jobb här och kunna utvecklas mer som person och eventuellt hitta några nya kompisar i denna stad. Samt också hitta en ny golfbanan då hans största intresse i livet är golf och fiske.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rp standard utvecklade scenarion och det viktigaste att alla som deltar i scenarion har kul och att man inte bryter mot reglerna på servern. Mitt största mål är att alla som är med i scenariona som jag rollspelar i har roligt. Jag kommer inte rollspela för att själv bara få makt och pengar ingame utan jag spelar endast för roliga stunder och skapa minnen med andra spelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som jag nämde tidigare så kommer jag att spela för att både jag och dom andra som spelar ska ha en rollig stund därför kommer jag också se till att dom också har roligt och inte enbart jag. Ett bra exempel på detta kan vara att man inte alltid behöver åka ifrån polisen när dom signalerar in dig till kanten utan istället stannar och låter dom göra ett riktigt trafikstopp så att dom också får utföra sitt jobb och förhoppningsvis också har roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? 1. Man ska ha en välplanerad karaktär som kan bidra till staden. 2. Man inte får rollspela som "ped karaktär" utan rollen ped 3. Duping man får inte försöka öka ett visst föremål igenom att abusa sig utav buggar för att spawna in mer av ett item.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenhet inom rollspel då jag har över 800 timmar och har spelat i över flera år. Jag kommer bidra med långa och roliga scenarion för alla parter.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej har redan nämnt allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom