dizzley | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

dizzley

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ange ditt födelsedatum: 3 November 2005

Ange ditt Discordnamn: DeZaLeY

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en lugn person som tycker om fiska, bygga datorer,spela discgolf och spela datorspel. Utöver det så jobbar jag även som elektriker. Spenderar mycket tid framför datorn på kvällarna och nu har jag fått tillbaka fivem suget så nu är jag sugen att använda mina kundskaper inom roleplay.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 16.00-23.00 cirkus 7 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1,5 vecka

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ser allvarliga brister inom helper teamet och ser att det är mycket som kan utvecklas. Därför ansöker jag eftersom att jag har goda förkundskaper och kan bidra med mycket till detta staff team. Och jag ska göra mitt bästa för att hjälpa spelarna på servern få så rolig stund som möjligt samt att hjälpa staff teamet utvecklas så mycket som möjligt.

Vad är din uppgift som Staff? Se till att alla följer reglerna som finns på servern och att alla känner sig trygga att spela på den. Men även att vi alla ska ha det trevligt tillsammans och kunna skapa roliga minnen/scenarion i rollspelen.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag har kunskapen som behövs för att vara en duktig och mogen staff. Har varit staff på dom flesta servrarna som jag har spelat på. Kommer tillbaka efter en ganska lång fivem paus och känner mig redo för ytterligare ett staffuppdrag.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag blir sällan stressad men dom få gångerna brukar jag först prova lugna ner mig innan jag agerar drastiskt och hinner fatta rätt beslut som stunden kräver. Detta gör att man undviker att agera på felaktigt sätt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? RP, Jobb, Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Medlemskap

Top Bottom