Godkänd dexterfv_1 | Temporär Ban Överklagan [zevz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

dexterfv_1

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: dexterfv_1

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199798520551/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d918ae7

Vad är din discord tagg? dexterfv_1

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Zevz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-06 165116.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade ett polis vapen på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på torget och fråga om nån hade vatten pistol och de några som sa att dom hade och att jag behövde jobba för de och jag jobbade o allt och fick vapnet jag frågade om inte de va ett polis vapen så sa dom nej de står inget P vid de eller typ detta vapen tillhör polisen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte att jag gjorde något större fel, men jag förstår staffen till 100% jag fick till mig att de inte va ett polis vapen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 2 gånger tidigare för typ lallare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja hoppat vänta på support och prata lite med någon staff

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Top Bottom